Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Πως βρίσκω τα passwords που έχει αποθηκεύσει ο firefox

Αυτό το καιρό έχω τρελαθεί με τα πολλά passwords που έχω,διότι έχω κάνει το λάθος να μην χρησιμοποιώ το ίδιο για όλα τα sites.Και δεν είναι και λίγα...για το twitter,το facebook,το wikispaces,το webmail ...!Ουφ!
Και σαν να μην έφτανε αυτό όποτε έγραφα ένα password και ο firefox μου έβγαζε την επιλογή "απομνημόνευση" εγώ το πατούσα με αποτέλεσμα να έχω ξεχάσει ή να έχω μπερδέψει τα passwords αφού είναι αποθηκευμένα και δεν τα γράφω κάθε φορά που θέλω να κάνω log in.Έτσι όποτε ήθελα να μπω σε ένα site από άλλο υπολογιστή δεν θυμόμουνα το password και ξενέρωνα...έκανα συνδυασμούς,προσπαθούσα να θυμηθώ κάτι,ε τελικά παίζει και να το πετύχαινα στην τύχη!

Σήμερα μου ήρθε η ιδέα πως για να υπάρχει η επιλογή "απομνημόνευση" λογικά κάπου θα κρατάει ο firefox τα passwords.

Τον άνοιξα λοιπόν και άρχισα να ψάχνω μία μία τις επιλογές στο μενού.Εντάξει το "Αρχείο" δεν το έψαξα άλλα όλα τα υπόλοιπα ναι.Μετά από λίγα λεπτά βρίσκομαι εκεί που θέλω!Ετσι έχουμε και λέμε...



Για να βρούμε τα passwords που έχει αποθηκεύσει ο firefox κάνουμε την εξής διαδικασία:
  • Ανοίγουμε τον firefox.
  • Πάμε εργαλεία->επιλογές
  • Επιλέγουμε ασφάλεια
  • Πάμε αποθηκευμένοι κωδικοί
  • Και στο παράθυρο που ανοίγει πατάμε εμφάνιση κωδικών 

 
Και τώρα παίρνουμε χαρτί και μολύβι και τους σημειώνουμε ή τους μαθαίνουμε απ'έξω!!!!
Ελπίζω να βοήθησα κάποιους... 

Σωστά λοιπόν και εγώ σκέφτηκα να ψάξω πρώτα στις επιλογές του firefox κι αυτό γιατί είχα υποψιαστεί εξ'αρχής ότι αυτός θα τα αποθηκεύει.Αυτή τη φορά στάθηκα τυχερή! 

'Ομως....
---->πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης
Θα μπορούσα να πήγαινα κατευθείαν στην καρτέλα εργαλεία,αν χρησιμοποιούσα την εμπειρική μου γνώση οτι οι περισσότερες ρυθμίσεις βρίσκονται εκεί!


---->την επόμενη φορά..
Λίγα δευτερόλεπτα πρίν αρχίσω να ψάχνω ΟΛΕΣ τις ρυθμίσεις ενός προγράμματος/browser/παιχνιδιού...κλπ,ας σκεφτώ:
-πού μπορεί να βρίσκεται αυτό που ψάχνω?
-το έχω συναντήσει στο παρελθόν?