Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Πώς αντιμετώπισα το ενοχλητικό μήνυμα "Could not grap your mouse.A malicious client....."

Τον τελευταίο καιρό έχω αποφασίσει να μπαίνω συχνότερα στα linux και να ασχολούμαι περισσότερο μαζί τους...με στόχο κάποια στιγμή να καταργήσω
τα windows και να χρησιμοποιώ μόνο αυτά...!

Αυτή είναι μία σκέψη που είχα απορρίψει στο παρελθόν για διάφορους λόγους ένας από τους οποίους το οτι συχνά μου εμφανίζονταν κάποια περίεργα μηνύματα...τα οποία δεν ήξερα πως να αντιμετωπίσω(..το παραδέχομαι δεν είχα μπεί καν στον κόπο..)
'Ομως τον τελευταίο καιρό έχω αναθεωρήσει...Νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην αντιμετώπιση προβλημάτων....(τι να βοήθησε άραγε....???).

'Ετσι και σήμερα...μου συνέβη όταν πήγα να ανοίξω το software manager. Αντί να ανοίξει, μου πετάγεται ένα παράθυρο με το εξής μήνυμα:

"Could not grab your mouse.  A malicious client may be eavesdropping on your session or you may have just clicked a menu or some application just decided to get focus.  Try again."




-Όχι πάλι....!!!
-Όχι εσύ...!!!!
-Μα τι σου έφταιξα....!!??!!
Αναλογίστικα απογοητευμένη...

Το έβγαλα και φωτογραφία να το θυμάμαι...

Δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί ποτέ εσάς,αλλά εμένα μου έχει εμφανιστεί και στο παρελθόν!
Πάντα μου φαινότανε περίεργο και σκεφτόμουν πως δεν υπάρχει λύση ή αν υπήρχε θα ήταν περίπλοκη και δεν ήθελα να μπλέξω με εντολές κονσόλας....

Μα νομίζω πως πλέον μπορώ να σκεφτώ πιο ήρεμα...και αποφάσισα να το λύσω!!

Έτσι απλά έκανα copy το μήνυμα και paste στο google.Το πρώτο αποτέλεσμα ήταν κλασικά από το linux mint forum και αναφερότανε ακριβώς σε αυτό που έψαχνα...
"Τελικά έχει συμβεί σε πολλούς" σκέφτηκα καθώς διάβαζα τις ερωτήσεις πολλών απελπισμένων για το συγκεκριμένο μήνυμα!
Ευτυχώς που κάποιος το είχε λύσει....Όταν διάβασα την λύση σκέφτηκα  "δεν παίζει..!!" ήταν αφοπλιστικά απλή...

Διαβάζοντας σχετικά για το συγκεκριμένο μήνυμα δεν μπορώ να πώ οτι κατάλαβα επ'ακριβώς περί τίνος πρόκειται,αλλά στο περίπου,και δεν μπορώ να το εξηγήσω στα ελληνικά γι'αυτο θα παραθέσω δύο απόψεις από αυτά που βρήκα:

"After a bit of research I found out that it's a security feature used to detect key-loggers, unfortunately it is also activated when you have the main menu open."

και

"The problem is when you click on the Package Manager the menu stays open. This causes the error because there is a security function to disallow keyloggers to trap your password."

Τα  συμπεράσματα δικά σας...


Υπάρχουν 2 τρόποι για να το διορθώσεις:
1.Έχοντας κάνει κλίκ στο software manager για να το ανοίξουμε,κάνουμε κλίκ στην επιφάνεια εργασίας γιατί με αυτό κλείνει το menu.

2.Σιγουρευτείτε οτι όλα τα items στο menu είναι φανερά(Places,System,Applications).Δηλαδή δεν υπάρχει καμμία μπάρα "tab" στα αριστερά.

Τόσο απλό!!Το συγκεκριμένο bug απ'ότι διάβασα υπάρχει και σε κάποιες διανομές ubuntu και σε άλλες των mint.Μακάρι να μην σας έχει τύχει ποτέ...

-->Αυτό έμαθα σήμερα εγώ!Ένα αρχικά δυσσάρεστο, αλλά τελικά ευχάριστο μαθησιακό γεγονός.Έχοντας μία μικρή εμπειρία απο προηγούμενα προβλήματα,δεν εγκατέλειψα με το που εμφανίστηκε,αφού πλέον ξέρω πως για όλα υπάρχει λύση!

--->Και η συμβουλή μου:
" Όσο περίεργο και αν φαίνεται κάτι η λύση μπορεί να είναι γελοία απλή.."
 Just give it a try!

Δεν υπάρχουν σχόλια: