Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Πως εγκαθιστώ σύνδεση vpn σε linux

Πρόσφατα έμαθα πώς να κάνω σύνδεση vpn σε linux!Η αφορμή μου δόθηκε όταν διαβάζοντας στο blog ενός συμφοιτητή μας μία ανάρτηση για το πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον ldap server του uth και να ανακτήσουμε κάποιες πληροφορίες από αυτόν(βλ.http://kopapaha.blogspot.com) γράφοντας έντολες στο terminal,μπήκα στον πειρασμό να το δοκιμάσω διότι μου φάνηκε πολύ hackeristiko!Όμως χρειαζότανε σύνδεση vpn στο δίκτυο του πανεπιστημίου μας για να απαντήσει ο server....


Να λοιπόν τα βήματα για να κάνουμε μία τέτοια σύνδεση:
  •  Στο terminal γράφουμε την εντολή: sudo aptitude install pptp-linux network-manager-pptp.
  • Μετά, από το menu->preferances->Network Connections επιλέγω VPN και πατώ add.Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί με τίτλο choose a vpn connection type θα υπάρχει η επιλογή point-to-point tunneling protocol(pptp), αφού εγκαταστήσαμε πριν το σχετικό πακέτο με την παραπάνω εντολή κονσόλας.(1ο βήμα).Tην επιλέγω.
  •  Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί με τίτλο editing vpn connection,για τα παρακάτω πεδία έχουμε: Connection name: uth (ή ο,τι θέλετε),Username:αυτό με το οποίο κάνετε login στα εργαστήρια,Password: αυτό με το οποίο κάνετε login στα εργαστήρια,NT Domain:κενό.


  
  •  Στη συνέχεια στο ίδιο παράθυρο πατάμε Advanced και εμφανίζεται ένα παράθυρο με τίτλο PPTP advanced options.Για το authentication τικάρω τα MSCHAP και MSCHARv2,στο security and compression τικάρω το use Point-to-Point encryption(MPPE),Allow Deflate data compression,use TCP header compression.Στο echo τικάρω send PPP echo packets.




Αυτά!Η αλήθεια είναι πως αυτά τα βήματα είναι σίγουρα για ubuntu και mint,αλλά δεν ξέρω με σιγουριά για άλλες διανομές.Υποθέτω πως θα παίζει ρόλο η διανομή που έχετε.'Οποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω και θέλει μπορεί να με διαφωτίσει.

  • Η αλήθεια είναι οτι έχω ενθουσιαστεί με το ξεκίνημα αυτής της εργασίας!Μου αρέσει που έχω blog και που έχουν και οι συμφοιτητές μου και μπορώ να τα διαβάζω.Γι'αυτό μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον το Post του συμφοιτητή μου και είπα let's give it a shot!

  • 'Ετσι έψαξα στο googleΑλλά δεν έβγαζα άκρη...μάλλον δεν ξέρω πού να ψάξω..δεν ψάχνω και συχνά για να λύσω μόνη μου τα προβήματα που συναντώ,αλλά είτε ρωτάω ένα φίλο είτε απλά το αφήνω να με τυραννά!!χαχά!




Και τώρα θα ποστάρω ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια,όπως έμαθα να κάνω διαβάζοντας τα blog των συμφοιτητών μου με την ανάλογη ανάρτηση!Αυτή η δραστηριότητα μου έμαθε πολλά τελικά!

5 σχόλια:

Donatos S. είπε...

nice giati tin proigoumeni fora pou ithela na tsekaro kati anagkastika na kano reboot gia na mpo windows ;)

kopapaha είπε...

Vrika ki afto: http://bit.ly/6iNyvr an exeis xrono koita to leei gia ta eidh vpn sto linux (wraio to tragoudi!)

efraptodim είπε...

Πολύ χρήσιμο... Αν ανέβαζες και για Windows 7 θα το εκτιμούσα :)

virgil είπε...

Tha symfwnisw me tous prolalisantes, eidika twra pou i plastiga xrisis leitourgikou gernei pros linux

magda_dirog είπε...

efraptodim to 8ewrw polu aplo na kaneis vpn se win7 gi'auto den to evala,alla 8a to grapsw gia sena!!!