Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Πώς μπορείς να ανοίξεις ένα πρόγραμμα από το πληκτρολόγιο

Σε μία προηγούμενη ανάρτηση μου,παρουσίαζα ένα πρόγραμμα με screeencast,όπου έκανα αρκετές φορές δεξί κλίκ στο πρόγραμμα και properties για να κάνω κάποιες ρυθμίσεις,μέχρι να φτιάξω ένα καλό
βιντεάκι!!Εκεί στο παράθυρο των properties είχα παρατηρήσει οτι έγραφε shortcut key και είχα πεί στον εαυτό μου κάποια στιγμή να το κοιτάξω αυτό..!
Αποφάσισα λοιπόν σήμερα να το ψάξω λίγο..
Άρα πήγα κατά τύχη στο εικονίδιο της συντόμευσης του mozilla firefox που έχω στην επιφάνεια εργασίας μου..και πάτησα δεξί κλίκ.Αμέσως μετά επέλεξα properties.Εμφανίστηκε ένα παράθυρο με όνομα mozilla firefox properties.Πήγα στο tab properties.Eκεί κάπου προς τα κάτω γράφει shortcut key και δίπλα γράφει None.Υπέθεσα πως αναφέρεται στην συντόμευση για το άνοιγμα του mozill firefox πατώντας ένα συνδυασμό πλήκτρων.Σκέφτηκα να δοκιμάσω να γράψω κάτι άλλο στην θέση του None.Αρχικά δεν τα κατάφερα,δεν με άφηνε να γράψω,αλλά μετά από μερικές δοκιμές ανακάλυψα πως με τα βελάκια Up/Down γράφεται Ctrl+Alt+ Up/Ctrl+Alt+Down αντίστοιχα!Και με τα Left/Right, Ctrl+Alt+Left/Ctrl+Alt+Right αντίστοιχα!Επίσης αν αντί για τα βελάκια πατήσεις ένα γράμμα όπως το F ας πούμε τότε γράφεται στο πεδίο το,Ctrl+Alt+F.Το άφησα έτσι και αποφάσισα να το τσεκάρω.Πάτησα  Ctrl+Alt+F και ναι ο Mozilla Firefox άνοιξε!Τέλειο!!
Τώρα αν θέλουμε να ακυρώσουμε την συντόμευση που γράψαμε με το backspace γράφεται πάλι το None!

Είμαι πολύ περήφανη για αυτό που έμαθα σήμερα και ας είναι τόσο απλό,διότι προήλθε από την δικιά μου παρατήρηση και είχε ως έναυσμα την περιέργεια μου και την γενικότερη  ανάγκη μου να ανακαλύπτω μικρά χαζά και έξυπνα κόλπα στον υπολογιστή μου.
Πιστεύω πως είναι πού χρήσιμο!Παρακάτω είναι ένα μικρό βιντεάκι που παρουσιάζει την διαδικασία!Αν παρατηρήσετε στο τέλος δεν κουνάω το ποντίκι αλλά ο Mozilla Firefox ανοίγει κι αυτό γιατί απλά πληκτρολόγησα Ctrl+Alt+F...!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

para polu kalo! mpravo!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο! Πολύ καλό